Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7343
Titel: Використання проблемних ситуацій як засобу розвитку творчого мислення учнів старшої школи на уроках англійської мови
Autoren: Данканич, К. В.
Stichwörter: використання проблемних ситуацій
розвиток творчого мислення учнів
уроки англійської мови
Erscheinungsdatum: 2020
Herausgeber: Мукачево
Zusammenfassung: Мета роботи полягає у дослідженні проблеми використання проблемних ситуацій на уроках англійської мови в школі та з’ясування особливостей використання проблемних ситуацій як засобу навчання англійської мови. Для реалізації поставленої мети розв’язуємо такі завдання: - вивчити психолого-педагогічні, методичні особливості різних етапів навчання школярів у процесі навчання іноземної мови у загальноосвітній школі; - розкрити сутність поняття креативної особистості та особливості її формування; - визначити роль та особливості створення проблемних ситуацій у процесі навчання іноземної мови; - дослідити способи створення проблемної ситуації в процесі усного монологічного висловлювання; - розробити проблемні вправи для формування комунікативної компетентності учнів.
Beschreibung: Данканич К. В. Використання проблемних ситуацій як засобу розвитку творчого мислення учнів старшої школи на уроках англійської мови[Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.020303"Філологія* (англійська)" / К. В. Данканич ; наук.кер. Н.В. Мартин. - Мукачево : МДУ, 2020. - 69 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7343
Enthalten in den Sammlungen:Untitled

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Using _problem _situations_as_ a _means_ of_ developing_ creative_ thinking _of_ high_ school _students_ in_ English lessons.pdfВикористання проблемних ситуацій як засобу розвитку творчого мислення учнів старшої школи на уроках англійської мови[Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.020303"Філологія* (англійська)"1.06 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.