Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7324
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бережник, М. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-15T06:49:15Z | - |
dc.date.available | 2020-10-15T06:49:15Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7324 | - |
dc.description | Бережник М. Ю. Особливості вольового розвитку дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6,030103"Практична психологія" / М. Ю. Бережник ; наук.кер. І.І. Брецко. - Мукачево : МДУ, 2020. - 56 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета роботи: проаналізувати різні теоретичні погляди на проблему вольового становлення особистості, теоретично обґрунтувати та емпірично перевірити особливості вольового розвитку дітей у молодшому шкільному віці – важливому етапі онтогенезу. Для реалізації поставленої мети ми вирішували такі завдання: 1. Здійснити теоретичний аналіз основних концептуальних підходів до проблеми вольового розвитку людини; 2. Визначити психологічний зміст і структуру волі у молодших школярів. 3. Провести емпіричне дослідження вольових якостей у молодших школярів та здійснити якісну інтерпретацію отриманих даних. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Мукачево : МДУ | en_US |
dc.subject | вольові прояви | en_US |
dc.subject | молодший шкільний вік | en_US |
dc.subject | вольовий розвиток дітей | en_US |
dc.title | Особливості вольового розвитку дітей молодшого шкільного віку | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Features _of _volitional _development_ of_children _of_ primary_ school _age.pdf | Особливості вольового розвитку дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6,030103"Практична психологія" | 706.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.