Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7312
Назва: Співдружність з батьками як умова виховання й навчання дітей з особливими освітніми потребами
Автори: Кас'яненко, Оксана Миколаївна
Барна, Христина Василівна
Ключові слова: освітній процес
навчально-корекційна робота
партнерська взаємодія освітнього закладу і родини
Дата публікації: 2020
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено педагогічні умови взаємодії закладу освіти та батьків щодо виховання дітей з особливими потребами. Визначено чинники виховних можливостей сім’ї в процесі навчання та виховання, чинники, які на них впливають. Зазначено, що співдружність з батьками у комплексній програмі навчально-виховної діяльності є одним із пріоритетних напрямів роботи для забезпечення цілеспрямованого компенсуючого виховання дитини з особливими освітніми отребами. Педагоги і батьки можуть стати активними учасниками корекційного навчально-виховного процесу за таких умов: співпраця з родиною дитини (планування інтегративних дій, що забезпечать по можливості виховання дитини як рівноправного члена суспільства); створення сприятливих умов для розвитку виховання в сім’ї (родині) для досягнення бажаного результату; постійне інформування батьків про новітні методики, освітні інноваційні технології та засоби, способи і методи їх застосування. Основним принципом організації роботи є партнерська взаємодія з родиною, яка виховує дитину з особливими освітніми потребами, організація якої передбачає зустрічі з батьками, бесіди, консультації, інформаційну підтримку, складання індивідуальної програми розвитку з урахуванням запитів сім’ї, залучення батьків до корекційно-розвивальної роботи, організації зустрічей з фахівцями тощо. Внаслідок залучення батьків до навчально-корекційної роботи сім’ї дітьми з особливими освітніми потребами отримують скоординовану, всебічну кваліфіковану допомогу. Вмотивована та педагогічно керована участь членів родини в освітньому процесі зумовлює зменшення тривоги і страхів батьків і мобілізує сили на особистісний розвиток дитини. Взаємодія з батьками має сприяти залученню батьків до вирішення багатьох психолого-педагогічних проблем, а батьки, своєючергою, можуть і повинні навчатися співробітництва задля максимально комфортного процесу виховання та навчання дитини з особливими потребами. Значною мірою саме від сім’ї залежить особистісне становлення дитини, формування у неї умінь розуміти свої потреби, можливості і нахили.
Опис: Кас'яненко О. М. Співдружність з батьками як умова виховання й навчання дітей з особливими освітніми потребами / О. М. Кас'яненко, Х. В. Барна // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка» - Видавничий дім «Гельветика» 2020. - Випуск 26. - С. 86-90
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7312
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Commonwealth_ with_ parents a_ a_ condition_ for_the_ upbringing_ and_ education_ of _children_ with _special_ educational_ needs.pdfСпівдружність з батьками як умова виховання й навчання дітей з особливими освітніми потребами690.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.