Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7287
Title: Транскордонний маркетинг - ключовий інструмент управління міжнародними економічними відносинами
Authors: Гегедош, Крістіан Володимирович
Keywords: транскордонний маркетинг
транскордонне співробітництво
міжнародні економічні відносини
Issue Date: 2020
Publisher: Одеса
Description: Гегедош К. В. Транскордонний маркетинг - ключовий інструмент управління міжнародними економічними відносинами / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології: Зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. 24–25 вересня 2020 р./ ОНПУ. Одеса: ТЕС, 2020. ‒ С. 27-29
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7287
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cross-border_ marketing _is_ a_ key _tool_ for_ managing_ international _economic _relations.pdfранскордонний маркетинг - ключовий інструмент управління міжнародними економічними відносинами1.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.