Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7287
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГегедош, Крістіан Володимирович-
dc.date.accessioned2020-10-05T09:22:34Z-
dc.date.available2020-10-05T09:22:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7287-
dc.descriptionГегедош К. В. Транскордонний маркетинг - ключовий інструмент управління міжнародними економічними відносинами / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології: Зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. 24–25 вересня 2020 р./ ОНПУ. Одеса: ТЕС, 2020. ‒ С. 27-29en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherОдесаen_US
dc.subjectтранскордонний маркетингen_US
dc.subjectтранскордонне співробітництвоen_US
dc.subjectміжнародні економічні відносиниen_US
dc.titleТранскордонний маркетинг - ключовий інструмент управління міжнародними економічними відносинамиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cross-border_ marketing _is_ a_ key _tool_ for_ managing_ international _economic _relations.pdfранскордонний маркетинг - ключовий інструмент управління міжнародними економічними відносинами1.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.