Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7287
Назва: Транскордонний маркетинг - ключовий інструмент управління міжнародними економічними відносинами
Автори: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключові слова: транскордонний маркетинг
транскордонне співробітництво
міжнародні економічні відносини
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеса
Опис: Гегедош К. В. Транскордонний маркетинг - ключовий інструмент управління міжнародними економічними відносинами / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології: Зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. 24–25 вересня 2020 р./ ОНПУ. Одеса: ТЕС, 2020. ‒ С. 27-29
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7287
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cross-border_ marketing _is_ a_ key _tool_ for_ managing_ international _economic _relations.pdfранскордонний маркетинг - ключовий інструмент управління міжнародними економічними відносинами1.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.