Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7287
Название: Транскордонний маркетинг - ключовий інструмент управління міжнародними економічними відносинами
Авторы: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключевые слова: транскордонний маркетинг
транскордонне співробітництво
міжнародні економічні відносини
Дата публикации: 2020
Издательство: Одеса
Описание: Гегедош К. В. Транскордонний маркетинг - ключовий інструмент управління міжнародними економічними відносинами / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології: Зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. 24–25 вересня 2020 р./ ОНПУ. Одеса: ТЕС, 2020. ‒ С. 27-29
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7287
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Cross-border_ marketing _is_ a_ key _tool_ for_ managing_ international _economic _relations.pdfранскордонний маркетинг - ключовий інструмент управління міжнародними економічними відносинами1.18 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.