Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7287
Titel: Транскордонний маркетинг - ключовий інструмент управління міжнародними економічними відносинами
Autoren: Гегедош, Крістіан Володимирович
Stichwörter: транскордонний маркетинг
транскордонне співробітництво
міжнародні економічні відносини
Erscheinungsdatum: 2020
Herausgeber: Одеса
Beschreibung: Гегедош К. В. Транскордонний маркетинг - ключовий інструмент управління міжнародними економічними відносинами / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології: Зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. 24–25 вересня 2020 р./ ОНПУ. Одеса: ТЕС, 2020. ‒ С. 27-29
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7287
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Cross-border_ marketing _is_ a_ key _tool_ for_ managing_ international _economic _relations.pdfранскордонний маркетинг - ключовий інструмент управління міжнародними економічними відносинами1.18 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.