Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7285
Название: Підготовленість студентів до роботи з дітьми третього року життя в сенсорно збагаченому середовищі
Авторы: Попович, Оксана Михайлівна
Ключевые слова: студенти
діти третього року життя
інтерактивний метод ORID (ОРІП)
сенсорно збагачене середовище
підготовленість до роботи з дітьми
Дата публикации: 2020
Издательство: Вінниця
Краткий осмотр (реферат): Акцентується увага на необхідності ґрунтовного дослідження шляхів і методів впливу сенсорно збагаченого середовища на особистісний розвиток у ранньому віці. Представлено власне розуміння сенсорно збагаченого середовища сучасних закладів дошкільної освіти. Охарактеризовано інтерактивний метод організації підготовки майбутніх фахівців до роботи з дітьми раннього віку ORID, який є базовим методом залучення і лежить в основі багатьох інструментів командної роботи та методу сфокусованого обговорення.
Описание: Попович О. М. Підготовленість студентів до роботи з дітьми третього року життя в сенсорно збагаченому середовищі / О. М. Попович // Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 3 березня 2020 р.) – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. – Вип. 9. - С. 360-363
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7285
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Readiness_ of_ students_ to_ work _with _children_ о the_ third_ year_ of _life_ in_a_ sensory _enriched_ environment.pdfПідготовленість студентів до роботи з дітьми третього року життя в сенсорно збагаченому середовищі1.1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.