Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7231
Titel: Особливості просування товарів на міжнародні ринки
Autoren: Пугачевська, Катерина Йосипівна
Лизанець, Анжела Гейзівна
Полянська, В. Е.
Stichwörter: просування товару
управління просуванням
стратегія просування
маркетингові комунікації
Інтернет-маркетинг
реклама
стимулювання збуту
Erscheinungsdatum: 2020
Herausgeber: Дніпро
Zusammenfassung: у статті розглянуто сутність, інструменти просування товару, рекомендації щодо управління ним, а також формування стратегії просування товарів на міжнародні ринки. Визначено залежність просування товарів від застосовуваних методів виходу підприємства на міжнародний ринок. Проаналізовано особливості та тенденції розвитку методів просування в Україні та світі. Серед інших методів просування товарів вітчизняним підприємствам рекомендовано подальшу активізацію просування через інтернет. Визначено, що просування є важливою частиною маркетингу підприємств і використовується для інформування, переконування, нагадування споживачам про товари, ідеї, діяльність. Зазаначено, що українським підприємствам потрібно спиратися на досвід розвинених країн: систематично керувати просуванням, використовувати нестандартні та сучасні методи з урахуванням особливостей міжнародного середовища.
Beschreibung: Пугачевська К. Й. Особливості просування товарів на міжнародні ринки / К. Й. Пугачевська, А. Г. Лизанець, В. Е. Полянська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : науково-практичний журнал. - Дніпро, 2020. - Випуск 1 (24). - С. 132-137
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7231
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Features_ of_ promotion_ of _goods_ on_ international_markets.pdfОсобливості просування товарів на міжнародні ринки639.84 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.