Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7222
Назва: Особливості маркетингових досліджень в сфері туризму
Автори: Папп, Василь Васильович
Бошота, Неля Василівна
Ключові слова: маркетингові дослідження
маркетинг
галузь туризму
туристичний ринок
Дата публікації: 2020
Видавництво: Львів
Опис: Папп В. В. Особливості маркетингових досліджень в сфері туризму / В. В. Папп, Н. В. Бошота // Всеукраінська науково-практична конференція "Суспільні, соціально-економічні та політико-правові детермінанти сталого розвитку України" (29 січня 2020 р.). - Львів, 2002р. - С. 19-21
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7222
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_ of_ marketing _research_ in _the_ field _of _tourism.pdfОсобливості маркетингових досліджень в сфері туризму993.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.