Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7212
Назва: Становлення та розвиток Ужгородської дитячої школи мистецтв як осередку естетичного виховання шкільної молоді
Автори: Кобаль, Василь Іванович
Софілканич, Марина Іванівна
Ключові слова: Ужгородська дитяча школа мистецтв
образотворче відділення
естетичне виховання
навчальний план
конкурси
змагання
фестивалі
виставки
пленери
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз процесу становлення і розвитку Ужгородської дитячої школи мистецтв, зокрема, її образотворчого відділення. Проаналізовано навчальний план, основні форми, методи, засоби і прийоми роботи викладачів, досягнення учнів, випускників. Окрему увагу звернуто на використання в освітньому процесі змагань, екскурсій, конкурсів, пленерів, практик, участь учнів і викладачів у виставках, фестивалях як обласного, так і Всеукраїнського та Міжнародного рівнів, які сприяють реалізації освітніх і виховних завдань, зокрема, й естетичного виховання дітей і молоді.
Опис: Кобаль В. І. Становлення та розвиток Ужгородської дитячої школи мистецтв як важливого осередку естетичного виховання шкільної молоді / В. І. Кобаль, М. І. Софілканич // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2020. - Випуск 1(11). - С. 23-27
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7212
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation and development of Uzhhorod_ children's_ school _of_ arts _as_ an_ important_ center_ of aesthetic education of school youth.pdfСтановлення та розвиток Ужгородської дитячої школи мистецтв як важливого осередку естетичного виховання шкільної молоді733.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.