Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7171
Назва: Психофізіологічний механізм музикотерапії та її вплив на школяра
Автори: Куцин, Еріка Карлівна
Ключові слова: психічний стан
лікування
музикотерапія
ритм
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київ
Короткий огляд (реферат): Розглядається вплив музики на психіку і соматичний стан школяра. Показано вплив ритму, мелодії, співочого звуку на фізичний і психічний стан дитини з точки зору психології та фізіології. Доводиться, що музика має значний гармонізуючий вплив на психіку і фізичний стан дитини.
Опис: Куцин Е. К. Психофізіологічний механізм музикотерапії та її вплив на школяра / Е. К. Куцин // Науковий часопис національного педпгогічного університету імені М.П. Драгоманова : збірник наукових праць. – К. : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Том 1№Випуск 72. – С.266-270
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7171
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psychophysiological_mechanism_of_music_therapy_and_its_effect_on_the_student.pdfПсихофізіологічний механізм музикотерапії та її вплив на школяра1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.