Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7152
Назва: Арт-терапія як психолого-інноваційна технологія у освітньому процесі Нової української школи
Автори: Куцин, Еріка Карлівна
Ключові слова: арт-терапія
психолого-педагогічна інновація
нова українська школа
Дата публікації: 2019
Видавництво: Маріуполь
Опис: Куцин Е. К. Арт-терапія як психолого-інноваційна технологія у освітньому процесі Нової української школи / Е. К. Куцин // Нова українська школа в умовах викликів сучасності : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (11 квітня 2019 р.). – Маріуполь, 2019. – С. 208-210
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7152
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Art_therapy_as_a_psychological_and_innovative_technology_in_the_educational_process_of_the_New_Ukrainian_School.pdfАрт-терапія як психолого-інноваційна технологія у освітньому процесі Нової української школи620.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.