Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7138
Назва: Концептуальні підходи до змісту і форм підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці
Автори: Тетерюк-Кінч, Юлія Сергіївна
Ключові слова: зміст і форми підготовки
викладачі фортепіано
музична освіта
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київ
Короткий огляд (реферат): Розглядаються вимоги до підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці. Детально аналізуються зміст і форма навчання та їх ключові моменти. Надається характеристика підготовки бакалаврів, магістрів та докторантів музичних навчальних закладів Словаччини. Ця стаття відкрила низку питань, пов’язаних із вивченням підходів словацьких учених до формування набору вимог, моделювання змісту навчання в академіях і консерваторіях та окреслення його ключових компонентів. Підготовка фахівців розглядається як потреба суспільства у створеній системі знань, умінь, навичок, професійних якостей майбутнього фахівця, що формується в процесі навчання.
Опис: Тетерюк-Кінч Ю.С. Концептуальні підходи до змісту і форм підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці / Ю. С. Тетерюк-Кінч // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 68. – С.213-216
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7138
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conceptual_approaches_to_the_content_and_forms_of_training_future_piano_teachers_in_the_Slovak_Republic.pdfКонцептуальні підходи до змісту і форм підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці792.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.