Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7136
Title: Структура квазіпрофесійного досвіду
Authors: Синевич, Інна Сергіївна
Keywords: квазіпрофесійний досвід
майбутній вчитель музичного мистецтва
досвід
структура
Issue Date: 2019
Publisher: Харків
Abstract: У статті розкрито зміст квазіпрофесійного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва. Визначено, що формування квазіпрофесійного досвіду студентів шляхом їх квазіпрофвсійної діяльності в освітньому процесі передбачає моделювання умов музичнопедагогічної діяльності, створення певних моделей ситуацій, у яких майбутній фахівець на основі здобутих знань і досвіду може практикуватися в успішному виконанні навчально-виховних функцій учителя. Наголошується, що процес формування квазіпрофесійного досвіду також сприяє зростанню творчо-пізнавальної активності, стійкості професійної мотивації студентів т а формуванню у них позитивного, ціннісного ставлення до професії педагога-музиканта.
Description: Синевич І.С. Структура квазіпрофесійного досвіду / І.С. Синевич // Ijes : іnternational journal of education and science. – Харків, 2019. – Том 2, №2. – С. 35-36
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7136
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File SizeFormat 
The_structure_of_quasi-professional_experience.pdf583.57 kBСтруктура квазіпрофесійного досвідуView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.