Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7136
Titel: Структура квазіпрофесійного досвіду
Autoren: Синевич, Інна Сергіївна
Stichwörter: квазіпрофесійний досвід
майбутній вчитель музичного мистецтва
досвід
структура
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: Харків
Zusammenfassung: У статті розкрито зміст квазіпрофесійного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва. Визначено, що формування квазіпрофесійного досвіду студентів шляхом їх квазіпрофвсійної діяльності в освітньому процесі передбачає моделювання умов музичнопедагогічної діяльності, створення певних моделей ситуацій, у яких майбутній фахівець на основі здобутих знань і досвіду може практикуватися в успішному виконанні навчально-виховних функцій учителя. Наголошується, що процес формування квазіпрофесійного досвіду також сприяє зростанню творчо-пізнавальної активності, стійкості професійної мотивації студентів т а формуванню у них позитивного, ціннісного ставлення до професії педагога-музиканта.
Beschreibung: Синевич І.С. Структура квазіпрофесійного досвіду / І.С. Синевич // Ijes : іnternational journal of education and science. – Харків, 2019. – Том 2, №2. – С. 35-36
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7136
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei GrößeFormat 
The_structure_of_quasi-professional_experience.pdf583.57 kBСтруктура квазіпрофесійного досвідуÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.