Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7130
Название: Роль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта
Авторы: Синевич, Інна Сергіївна
Ключевые слова: діяльність
діяльнісний підхід
квазіпрофесійний досвід
педагог-музикант
Дата публикации: 2018
Издательство: Умань
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається суть поняття "підхід" в освітніій діяльності, особливості підготовки педагогів-музикантів до майбутньої професійної діяльності з позиції діяльнісного підходу в освітньому процесі.
Описание: Синевич І.С. Роль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта / І.С. Синевич // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць / [редкол.: Безлюдний О. І. (голов. ред.) та ін.)]. – Умань : Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини, 2018. – Вип. 17. – С. 97-104
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7130
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_role_of_the_activity_approach_in_the_formation_of_quasi-professional_experience_of_the_future_music_teacher.pdfРоль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта934.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.