Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7130
Title: Роль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта
Authors: Синевич, Інна Сергіївна
Keywords: діяльність
діяльнісний підхід
квазіпрофесійний досвід
педагог-музикант
Issue Date: 2018
Publisher: Умань
Abstract: У статті розглядається суть поняття "підхід" в освітніій діяльності, особливості підготовки педагогів-музикантів до майбутньої професійної діяльності з позиції діяльнісного підходу в освітньому процесі.
Description: Синевич І.С. Роль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта / І.С. Синевич // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць / [редкол.: Безлюдний О. І. (голов. ред.) та ін.)]. – Умань : Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини, 2018. – Вип. 17. – С. 97-104
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7130
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_role_of_the_activity_approach_in_the_formation_of_quasi-professional_experience_of_the_future_music_teacher.pdfРоль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта934.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.