Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7127
Назва: Квазіпрофесійний досвід: категоріальний аналіз
Автори: Синевич, Інна Сергіївна
Ключові слова: досвід
квазіпрофесійний досвід
педагог
Дата публікації: 2018
Видавництво: Кам'янець-Подільськ
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналітичний огляд наукових праць із проблеми досвіду особистості. Здійснено загальнонауковий аналіз поняття “досвіду” з точки зору суспільних наук, зокрема філософії, соціології, естетики, психології та педагогіки. Розкрито поняття “квазіпрофесійного досвіду”, визначено його сутність у системі професійної підготовки майбутнього педагога.
Опис: Синевич І.С Квазіпрофесійний досвід: категоріальний аналіз / І. С. Синевич // Педагогічна освіта: теорія і практика : збірник наукових праць. – Кам'янець-Подільський, 2018. – Випуск 25 (2-2018). Частина 1. – С. 178-184
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7127
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Quasi-professional_experience_categorical_analysis.pdfКвазіпрофесійний досвід: категоріальний аналіз1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.