Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7127
Название: Квазіпрофесійний досвід: категоріальний аналіз
Авторы: Синевич, Інна Сергіївна
Ключевые слова: досвід
квазіпрофесійний досвід
педагог
Дата публикации: 2018
Издательство: Кам'янець-Подільськ
Краткий осмотр (реферат): У статті здійснено аналітичний огляд наукових праць із проблеми досвіду особистості. Здійснено загальнонауковий аналіз поняття “досвіду” з точки зору суспільних наук, зокрема філософії, соціології, естетики, психології та педагогіки. Розкрито поняття “квазіпрофесійного досвіду”, визначено його сутність у системі професійної підготовки майбутнього педагога.
Описание: Синевич І.С Квазіпрофесійний досвід: категоріальний аналіз / І. С. Синевич // Педагогічна освіта: теорія і практика : збірник наукових праць. – Кам'янець-Подільський, 2018. – Випуск 25 (2-2018). Частина 1. – С. 178-184
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7127
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Quasi-professional_experience_categorical_analysis.pdfКвазіпрофесійний досвід: категоріальний аналіз1.21 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.