Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7126
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСиневич, Інна Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-08-08T09:57:54Z-
dc.date.available2020-08-08T09:57:54Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7126-
dc.descriptionСиневич І. С. Педагогічне моделювання в умовах квазіпрофесійної діяльності / І. С. Синевич // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 2(4). – С. 81-84en_US
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано роль педагогічного моделювання в умовах квазіпрофесійної діяльності майбутніх фахівців. Розкрито мету та основні завдання квазіпрофесійних тренінгів, що доють можливість обдумати ефективні моделі поведінки у педагогічно змодельованих ситуаціях та сприяють реалізації теоретичних знань на практиці. Проаналізовано роль ігрових технологій у квазіпрофесійній діяльності майбутніх педагогів-музикантів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectквазіпрофесійна діяльністьen_US
dc.subjectпедагогічне моделюванняen_US
dc.subjectпедагогічна ситуаціяen_US
dc.subjectнавчально-педагогічні ігриen_US
dc.subjectділова та рольова граen_US
dc.subjectквазіпрофесійні тренінгиen_US
dc.titleПедагогічне моделювання в умовах квазіпрофесійної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedagogical_modeling_in_the_conditions_of_quasi-professional_activity.pdfПедагогічне моделювання в умовах квазіпрофесійної діяльності1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.