Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7126
Назва: Педагогічне моделювання в умовах квазіпрофесійної діяльності
Автори: Синевич, Інна Сергіївна
Ключові слова: квазіпрофесійна діяльність
педагогічне моделювання
педагогічна ситуація
навчально-педагогічні ігри
ділова та рольова гра
квазіпрофесійні тренінги
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано роль педагогічного моделювання в умовах квазіпрофесійної діяльності майбутніх фахівців. Розкрито мету та основні завдання квазіпрофесійних тренінгів, що доють можливість обдумати ефективні моделі поведінки у педагогічно змодельованих ситуаціях та сприяють реалізації теоретичних знань на практиці. Проаналізовано роль ігрових технологій у квазіпрофесійній діяльності майбутніх педагогів-музикантів.
Опис: Синевич І. С. Педагогічне моделювання в умовах квазіпрофесійної діяльності / І. С. Синевич // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 2(4). – С. 81-84
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7126
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogical_modeling_in_the_conditions_of_quasi-professional_activity.pdfПедагогічне моделювання в умовах квазіпрофесійної діяльності1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.