Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7085
Назва: | Дистанційна освіта в умовах екстремальної ситуації (на прикладі самоізоляції: березень-травень 2020 року) |
Автори: | Щербан, Тетяна Дмитрівна Гоблик, Володимир Васильович |
Ключові слова: | дистанційна освіта екстремальна ситуація приклад самоізоляції |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | Використовуючи результати соціологічного дослідження студентів, аспірантів та викладачів університету, автори аналізують переваги й недоліки дистанційної освіти в екстремальній ситуації, зокрема, в умовах вимушеної самоізоляції через епідемію коронавірусу. Здійснено зіставлення результативності освітнього процесу в умовах очного і дистанційного навчання. Показано відмінність дистанційної освіти як прогресуючої комунікаційної форми в навчальному процесі та освіти в умовах вимушеної самоізоляції і масового синдрому побоювання захворювання через епідемію. Книга адресована керівникам органів управління освітою, керівникам і викладачам організацій професійної освіти, а також всім, хто цікавиться питанням соціології освіти |
Опис: | Щербан Т. Д. Дистанційна освіта в умовах екстремальної ситуації (на прикладі самоізоляції: березень-травень 2020 року): наукове видання / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик.– Мукачево: РВВ МДУ, 2020 – 160 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7085 |
Розташовується у зібраннях: | Збірник наукових праць |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Distance_education_in_an_extreme_situation_on_the_example_of_self-isolation_March-May_2020.pdf | Дистанційна освіта в умовах екстремальної ситуації (на прикладі самоізоляції: березень-травень 2020 року) | 3.36 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.