Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7085
Назва: Дистанційна освіта в умовах екстремальної ситуації (на прикладі самоізоляції: березень-травень 2020 року)
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Гоблик, Володимир Васильович
Ключові слова: дистанційна освіта
екстремальна ситуація
приклад самоізоляції
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Використовуючи результати соціологічного дослідження студентів, аспірантів та викладачів університету, автори аналізують переваги й недоліки дистанційної освіти в екстремальній ситуації, зокрема, в умовах вимушеної самоізоляції через епідемію коронавірусу. Здійснено зіставлення результативності освітнього процесу в умовах очного і дистанційного навчання. Показано відмінність дистанційної освіти як прогресуючої комунікаційної форми в навчальному процесі та освіти в умовах вимушеної самоізоляції і масового синдрому побоювання захворювання через епідемію. Книга адресована керівникам органів управління освітою, керівникам і викладачам організацій професійної освіти, а також всім, хто цікавиться питанням соціології освіти
Опис: Щербан Т. Д. Дистанційна освіта в умовах екстремальної ситуації (на прикладі самоізоляції: березень-травень 2020 року): наукове видання / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик.– Мукачево: РВВ МДУ, 2020 – 160 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7085
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Distance_education_in_an_extreme_situation_on_the_example_of_self-isolation_March-May_2020.pdfДистанційна освіта в умовах екстремальної ситуації (на прикладі самоізоляції: березень-травень 2020 року)3.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.