Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7081
Название: Психологічні особливості формування життєвих перспектив першокурсників
Авторы: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Щербан, Ганна Вікентіївна
Ключевые слова: корекційна програма
психодіагностичні методи
ціннісна сфера
детермінація
професійне навчання
Дата публикации: 2020
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): Мета представленого дослідження полягає в емпіричному дослідженні психологічних особливостей розвитку цінностей життєвих перспектив студентів. Проведений кореляційний аналіз отриманих емпіричних даних довів взаємозалежність тривожності, рефлективності, самоставлення та ціннісних орієнтацій в юнацькому віці, що мають певний вплив на узгодження життєвих перспектив юнаків. Факторний аналіз дозволив виокремити фактори розвитку ціннісної сфери студентів: «соціальність»; «Я - концепція»; «ауторефлексія»; «екстернальність». Перспективою подальших досліджень є розробка та апробація корекційної програми, яка буде спрямована на розвиток виокремлених факторів, що детермінує розвиток всієї системи цінностей життєвих перспектив студентів.
Описание: Щербан Т.Д. Психологічні особливості формування життєвих перспектив першокурсників / Т.Д. Щербан, Г.В. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 270-273
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7081
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Psychological_features_of_formation_of_life_prospects_of_freshmen.pdfПсихологічні особливості формування життєвих перспектив першокурсників732.72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.