Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7078
Title: Аналіз стану професійної підготовки майбутніх дизайнерів у закладах вищої освіти Європи
Authors: Фенчак, Любов Михайлівна
Зябловська, Дарина Євгенівна
Keywords: майбутній фахівець
професійна підготовка
дизайн-освіта
система освіти
якість освіти
вища освіта
Issue Date: 2020
Publisher: МДУ
Abstract: У статті розглядається стан професійної підготовки майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах Європи, що мають найвищий світовий рейтинг серед університетів за напрямком «Мистецтво та дизайн» за версією QS 2019 року. Авторами визначено основні тенденції дизайн освіти в Європі: фахова підготовка має прикладний характер та особистісно-орієнтований напрям розвитку; тісний зв’язок із реальним виробництвом для забезпечення студентів досвідом роботи. На основі узагальнення визначено, що у розглядуваних вищих навчальних закладах Європи багатопрофільна освіта та наукові дослідження глибоко інтегровані з прикладною освітою, дизайном та бізнес-мисленням. Наукова новизна дослідження полягає у аналітичному порівнянні стану професійної підготовки майбутніх дизайнерів у європейських закладах вищої освіти, що мають світовий рейтинг серед університетів за напрямком «Мистецтво та дизайн» за версією QS 2019 року.
Description: Фенчак Л.М. Аналіз стану професійної підготовки майбутніх дизайнерів у закладах вищої освіти Європи / Л.М. Фенчак, Д.Є. Зябловська // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 242-248
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7078
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Analysis_of_the_state_of_professional_training_of_future_designers_in_higher_education_institutions_in_Europe.pdfАналіз стану професійної підготовки майбутніх дизайнерів у закладах вищої освіти Європи788.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.