Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7077
Назва: Сучасні тенденції реформування системи освіти Норвегії
Автори: Лалак, Наталія Володимирівна
Граб, Мар’яна Василівна
Ключові слова: сучасні тенденції реформування
компетентнісний підхід
система освіти
Норвегія
ретроспективний аналіз
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті порушено проблему аналізу сучасної освітньої реформи Норвегії. З’ясовано, що ця країна посідає провідне місце серед розвинених держав щодо освітньої політики, а її рівень є вагомим чинником інтелектуального, економічного, соціального, науковотехнічного, інноваційно-технологічного і культурного розвитку. Наукова новизна дослідження: представлено авторське бачення освітньої реформи Норвегії. З’ясовано, що орієнтуючись на сучасний ринок праці, норвезька освіта до пріоритетів сьогодення відносить: вміння оперувати інноваційними технологіями та знаннями; поєднання традиційної та альтернативної освіти, державної і приватної; підвищення ролі і значення освіти в житті суспільства, перетворення її на реальну виробничу та соціальну силу, центральну з’єднуючу ланку системи «наука - техніка - людина - виробництво – культура».
Опис: Лалак Н.В. Сучасні тенденції реформування системи освіти Норвегії / Н.В. Лалак, М.В. Граб // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 229-232
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7077
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Current_trends_in_the_reform_of_the_Norwegian_education_system.pdfСучасні тенденції реформування системи освіти Норвегії750.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.