Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7071
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБобирєва, О. С.-
dc.date.accessioned2020-07-21T07:42:15Z-
dc.date.available2020-07-21T07:42:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7071-
dc.descriptionБобирєва О. С. Сутність педагогічної майстерності вихователя закладу дошкільної освіти / О. С. Бобирєва // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – Одеса, 2019. – Випуск 16. Том 1. – С. 25-28en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена обґрунтуванню сут ності педагогічної майстерності вихователя закладу дошкільної освіти. Уточнено зміст поняття «майстерність», що лежить в основі педагогічної майстерності сучасного вихователя, який повинен бути творчим, мати нове педагогічне мислення, будувати свою професійну діяльність на знанні індивідуальних особливостей кожної дитини, знаходити особливий підхід до кожного малюка та уміло співпрацювати з батьками вихованців. Проаналізовано різноманітні наукові погляди щодо визначення змісту та сутності феномену «педагогічна майстерність». Професійна діяльність вихователя багатогранна за своїми функціями і змістом, а отже, передбачає оволодіння такими професійними уміннями: гностичними, конструктивними, комунікативними, організаторськими та спеціальними. Відповідно до цього визначаються такі найважливіші професійні функції вихователя закладу дошкільної освіти: створення педагогічних умов для успішного виховання дітей, забезпечення охорони життя, зміцнення здоров’я дітей. На основі аналізу досліджуваної категорії та специфіки професійної діяльності педагогічну майстерність вихователя закладу дошкільної освіти розуміємо як вищий рівень педагогічної діяльності, що виявляється в творчості, постійному удосконаленні мистецтва навчання, виховання і розвитку дітей дошкільного віку. Отже, сутність досліджуваного феномену в рамках професійної діяльності вихователя закладу дошкільної освіти має свою специфіку, пов’язану з віковими та індивідуальними особливостями дітей дошкільного віку, особливостями навчально-виховної роботи в закладах дошкільної освіти, багатоманітністю методик навчання і розвитку дітей тощо. Вважаємо, що сучасний вихователь обов’язково повинен займатися самоосвітою, підвищувати свою професійну майстерність, адже йому потрібні різноманітні знання, щоб задовольняти допитливість дитини-дошкільника, допомагати їй пізнавати багатогранний навколишній світ.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherОдесаen_US
dc.subjectвихователь закладу дошкільної освітиen_US
dc.subjectмайстерністьen_US
dc.subjectпедагогічна майстерністьen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectфахова підготовкаen_US
dc.titleСутність педагогічної майстерності вихователя закладу дошкільної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_essence_of_pedagogical_skills_of_an_educator_of_a_preschool_institution.pdfСутність педагогічної майстерності вихователя закладу дошкільної освіти598.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.