Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7036
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорзов, Л.І.-
dc.date.accessioned2020-07-02T17:43:47Z-
dc.date.available2020-07-02T17:43:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7036-
dc.descriptionГорзов Л.І. Соціальні та психологічні чинники суїцидальної поведінки неповнолітніх [Рукопис] : кваліфікаційна робота напр. підгот. 053 «Психологія» / Л.І. Горзов ; наук.кер. О.Б. Орос.- Мукачево: МДУ,2020.- 65 с.en_US
dc.description.abstractМета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванню та емпіричному розгляді соціальних та психологічних причин суїцидальної поведінки неповнолітніх. Основні завдання дослідження: • На підставі теоретичного аналізу психологічних і клініко – психологічних джерел проаналізувати і визначити основні концептуальні підходи до проблеми суїциду. • Дослідити індивідуально – психологічні і соціально – психологічні чинники ризику суїцидальності поведінки неповнолітніх. • Емпірично дослідити рівень суїцидального ризику і індивідуально – психологічні особливості неповнолітніх ЗОШ. • Емпірично дослідити наявність зв’язків між індивідуально – психологічними особливостями неповнолітніх і схильністю до суїцидальної поведінки.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectсоціальні та психологічні чинникиen_US
dc.subjectсуїцидальна поведінки неповнолітніхen_US
dc.subjectсуїцидальні проявівen_US
dc.titleСоціальні та психологічні чинники суїцидальної поведінки неповнолітніхen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Social_ and_ psychological_ factors_ of_ suicidal_ behavior_ of_minors_.pdfСоціальні та психологічні чинники суїцидальної поведінки неповнолітніх [Рукопис] : кваліфікаційна робота напр. підгот. 053 «Психологія» / Л.І. Горзов ; наук.кер. О.Б. Орос.- Мукачево: МДУ,2020.- 65 с.805.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.