Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7033
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСвистак, Д. М.-
dc.date.accessioned2020-07-02T14:24:46Z-
dc.date.available2020-07-02T14:24:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7033-
dc.descriptionСвистак Д. М. Психолого-педагогічні умови формування професіоналізму майбутніх вихователів [Рукопис] : кваліфікаційна робота напр. підгот. 053 «Психологія» / Д. М. Свистак ; наук. кер. О. Ю. Воронова. - Мукачево: МДУ, 2020. - 63 с.en_US
dc.description.abstractМета дослідження – полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних засад формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, та експериментальній перевірці системи роботи з формування комунікативної компетентності. Завдання дослідження: 1. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури визначити сутність і структуру поняття «комунікативної компетентність вихователя дошкільного навчального закладу». 2. Охарактеризувати вимоги до комунікативної компетентності вихователя дошкільного навчального закладу 3. Дослідити рівень комунікативної компетентності майбутніх вихователів, провести аналіз результатів емпіричного дослідження.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectПсихолого-педагогічні умовиen_US
dc.subjectформування професіоналізмуen_US
dc.subjectмайбутні вихователіen_US
dc.titleПсихолого-педагогічні умови формування професіоналізму майбутніх вихователівen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psychological _and_pedagogical_ conditions_ for_ the_ formation _of _professionalism _of_ future_ educators.pdfПсихолого-педагогічні умови формування професіоналізму майбутніх вихователів [Рукопис] : кваліфікаційна робота напр. підгот. 053 «Психологія»681.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.