Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7004
Title: | Дослідження ціннісно-рольового компонента в структурі професійного становлення особистості майбутнього вихователя |
Authors: | Пігор, Н.М. |
Keywords: | ціннісно-рольовий компонент дослідження професійне становлення особистість майбутнього вихователя |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | МДУ |
Abstract: | Мета дослідження теоретично дослідити та емпірично здійснити вивчення розвитку ціннісно-рольового компонента в структурі професійного становлення особистості студента-вихователя. Завдання дослідження: 1. Здійснити теоретичний аналіз ціннісно-рольового компонента в процесі професійного становлення особистості 2. Проаналізувати особливості впливу освітньо-професійного простору як зовнішньої умови розвитку ціннісно-рольового компонента професійного становлення особистості майбутнього фахівця. 3. Провести емпіричне дослідження ціннісно-рольового компонента в структурі професійного становлення особистості студента-вихователя. |
Description: | Пігор Н.М. Дослідження ціннісно-рольового компонента в структурі професійного становлення особистості майбутнього вихователя [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103 «Практична психологія» / Н.М. Пігор ; наук.кер. О.Ю. Воронова.- Мукачево: МДУ,2020.- 52 с. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7004 |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Research_ of_ the_ value-role_ component_ in_ the_ structure_ of_ professional_ development_ of_ the _future_ educator's__personality_.pdf | Дослідження ціннісно-рольового компонента в структурі професійного становлення особистості майбутнього вихователя [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103 «Практична психологія» / Н.М. Пігор ; наук.кер. О.Ю. Воронова.- Мукачево: МДУ,2020.- 52 с. | 685.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.