Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6992
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛавренова, Марія Василівна-
dc.contributor.authorФодор, Катерина Йосипівна-
dc.date.accessioned2020-06-30T14:36:53Z-
dc.date.available2020-06-30T14:36:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6992-
dc.descriptionЛавренова М.В. Педагогічні умови і структурно-функціональна модель формування соціокультурної компетентності майбутніх бакалаврів іноземної мови на засадах міждисциплінарної інтеграції / М.В. Лавренова, К.Й. Фодор // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 81-83en_US
dc.description.abstractУ статті виокремлено педагогічні умови та структурні складники структурно-функціональної моделі формування соціокультурної компетентності майбутніх бакалаврів іноземної мови на засадах міждисциплінарної інтеграції. До таких умов віднесено: забезпечення мотивації студентів до оволодіння соціокультурним контекстом іноземної мови та культури іншого народу; актуалізація міждисциплінарних соціокультурних відомостей у змісті фахових дисциплін; розширення діапазону соціокультурних умінь і навичок майбутніх бакалаврів іноземної мови шляхом використання міждисциплінарних комунікативно-пізнавальних кейсів; педагогічний супровід та організація позааудиторної культурологічної підготовки майбутніх бакалаврів іноземної мови. Структурно-функціональна модель характеризується цілісністю, відкритістю, інваріантністю, варіативністю, відкритістю, динамічністю.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectсоціокультурна компетентністьen_US
dc.subjectміждисциплінарна інтеграціяen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.subjectмайбутні бакалавриen_US
dc.subjectструктурно-функціональна модельen_US
dc.titleПедагогічні умови і структурно-функціональна модель формування соціокультурної компетентності майбутніх бакалаврів іноземної мови на засадах міждисциплінарної інтеграціїen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedagogical_conditions_and_structural-functional_model_of_formation_of_socio-cultural_competence_of_future_bachelors_of_a_foreign_language_on_the_basis_of_interdisciplinary_integration.pdfПедагогічні умови і структурно-функціональна модель формування соціокультурної компетентності майбутніх бакалаврів іноземної мови на засадах міждисциплінарної інтеграції699.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.