Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6992Langanzeige der Metadaten
| DC Element | Wert | Sprache |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Лавренова, Марія Василівна | - |
| dc.contributor.author | Фодор, Катерина Йосипівна | - |
| dc.date.accessioned | 2020-06-30T14:36:53Z | - |
| dc.date.available | 2020-06-30T14:36:53Z | - |
| dc.date.issued | 2020 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6992 | - |
| dc.description | Лавренова М.В. Педагогічні умови і структурно-функціональна модель формування соціокультурної компетентності майбутніх бакалаврів іноземної мови на засадах міждисциплінарної інтеграції / М.В. Лавренова, К.Й. Фодор // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 81-83 | en_US |
| dc.description.abstract | У статті виокремлено педагогічні умови та структурні складники структурно-функціональної моделі формування соціокультурної компетентності майбутніх бакалаврів іноземної мови на засадах міждисциплінарної інтеграції. До таких умов віднесено: забезпечення мотивації студентів до оволодіння соціокультурним контекстом іноземної мови та культури іншого народу; актуалізація міждисциплінарних соціокультурних відомостей у змісті фахових дисциплін; розширення діапазону соціокультурних умінь і навичок майбутніх бакалаврів іноземної мови шляхом використання міждисциплінарних комунікативно-пізнавальних кейсів; педагогічний супровід та організація позааудиторної культурологічної підготовки майбутніх бакалаврів іноземної мови. Структурно-функціональна модель характеризується цілісністю, відкритістю, інваріантністю, варіативністю, відкритістю, динамічністю. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.publisher | МДУ | en_US |
| dc.subject | соціокультурна компетентність | en_US |
| dc.subject | міждисциплінарна інтеграція | en_US |
| dc.subject | студенти | en_US |
| dc.subject | іноземна мова | en_US |
| dc.subject | майбутні бакалаври | en_US |
| dc.subject | структурно-функціональна модель | en_US |
| dc.title | Педагогічні умови і структурно-функціональна модель формування соціокультурної компетентності майбутніх бакалаврів іноземної мови на засадах міждисциплінарної інтеграції | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Enthalten in den Sammlungen: | Статті | |
Dateien zu dieser Ressource:
| Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Pedagogical_conditions_and_structural-functional_model_of_formation_of_socio-cultural_competence_of_future_bachelors_of_a_foreign_language_on_the_basis_of_interdisciplinary_integration.pdf | Педагогічні умови і структурно-функціональна модель формування соціокультурної компетентності майбутніх бакалаврів іноземної мови на засадах міждисциплінарної інтеграції | 699.98 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.