Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6979
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГнатик, Каталін Бейлівна-
dc.contributor.authorЛізак, Катерина Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-06-30T11:05:09Z-
dc.date.available2020-06-30T11:05:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6979-
dc.descriptionГнатик К.Б. Педагогічні умови і структурно-функціональна модель формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови / К.Б. Гнатик, К.М. Лізак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 60-63en_US
dc.description.abstractУ статті виокремлено сукупність дієвих педагогічних умов і обґрунтовано основні складники структурно-функціональної моделі формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови. Проаналізовано змістове наповнення категорій «умова», «педагогічна умова». Встановлено, що ефективний вплив на процес формування досліджуваного феномену забезпечать такі педагогічні умови: формування позитивного «Я-образу» професіонала у свідомості студентів шляхом використання методу кейсів; забезпечення формування професійного світогляду майбутніх бакалаврів іноземної мови на основі розширення змісту навчальних дисциплін інформацією міждисциплінарного характеру; використання освітнього контексту професійної підготовки майбутніх бакалаврів іноземної мови як середовища для формування професійної ідентичності; організація рефлексивно-творчої навчальної діяльності студентів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмайбутні бакалаври іноземної мовиen_US
dc.subjectструктурно-функціональна модельen_US
dc.subjectмодельen_US
dc.subjectпрофесійна ідентичністьen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.titleПедагогічні умови і структурно-функціональна модель формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мовиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedagogical_conditions_and_structural-functional_model_of_formation_of_professional_identity_of_future_bachelors_of_a_foreign_language.pdfПедагогічні умови і структурно-функціональна модель формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови716.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.