Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6975
Titel: Ретроспектива становленн закладів початкової освіти в Закарпатті (ХІХ-ХХІ ст.): передумови, особливості, тенденції
Autoren: Фізеші, Октавія Йосипівна
Stichwörter: Закарпаття
тенденції в освіті
початкова школа
передумови становлення
особливості розвитку
Erscheinungsdatum: 2020
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: У статті проведено ретроспективний аналіз процесу становлення та розвитку закладів початкової освіти в Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХ століття. З'ясовано соціально-економічні, суспільно-політичні та освітньо-організаційні передумови розвитку початкової школи в залежності від освітньої політики держав, до складу яких територіально (за хронологією) належало Закарпаття. Розкрито і систематизовано особливості організації і змісту діяльності початкової школи Закарпаття, провідні тенденції її розвитку (загальні, специфічні, повторювальні з диференціацією на організаційно-управлінські, освітньо-змістові, професійно-орієнтовані). Визначено конструктивний ретродосвід початкової школи Закарпаття для його подальшої актуалізації в сучасному освітньому процесі.
Beschreibung: Фізеші О.Й. Ретроспектива становленн закладів початкової освіти в Закарпатті (ХІХ-ХХІ ст.): передумови, особливості, тенденції / О.Й. Фізеші // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 42-45
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6975
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Retrospective_of_the_formation_of_primary_education_institutions_in_Transcarpathia_(XIX-XXI_centuries)_prerequisites_features_trends.pdfРетроспектива становленного закладу початкового навчання в Закарпатті (ХІХ-ХХІ ст.): Передумови, особливості, тенденції720.94 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.