Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6975
Title: Ретроспектива становленн закладів початкової освіти в Закарпатті (ХІХ-ХХІ ст.): передумови, особливості, тенденції
Authors: Фізеші, Октавія Йосипівна
Keywords: Закарпаття
тенденції в освіті
початкова школа
передумови становлення
особливості розвитку
Issue Date: 2020
Publisher: МДУ
Abstract: У статті проведено ретроспективний аналіз процесу становлення та розвитку закладів початкової освіти в Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХ століття. З'ясовано соціально-економічні, суспільно-політичні та освітньо-організаційні передумови розвитку початкової школи в залежності від освітньої політики держав, до складу яких територіально (за хронологією) належало Закарпаття. Розкрито і систематизовано особливості організації і змісту діяльності початкової школи Закарпаття, провідні тенденції її розвитку (загальні, специфічні, повторювальні з диференціацією на організаційно-управлінські, освітньо-змістові, професійно-орієнтовані). Визначено конструктивний ретродосвід початкової школи Закарпаття для його подальшої актуалізації в сучасному освітньому процесі.
Description: Фізеші О.Й. Ретроспектива становленн закладів початкової освіти в Закарпатті (ХІХ-ХХІ ст.): передумови, особливості, тенденції / О.Й. Фізеші // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 42-45
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6975
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Retrospective_of_the_formation_of_primary_education_institutions_in_Transcarpathia_(XIX-XXI_centuries)_prerequisites_features_trends.pdfРетроспектива становленного закладу початкового навчання в Закарпатті (ХІХ-ХХІ ст.): Передумови, особливості, тенденції720.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.