Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6970
Title: Психологічні особливості формування позитивної мотивації до навчальної діяльності у старшому шкільному віці
Authors: Щербина, Р. Р.
Keywords: психологічні особливості формування позитивної мотивації
навчальна діяльність у старшому шкільному віці
мотиваційні компоненти навчальної діяльності
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Мета: з’ясування умов розвитку у старшокласників позитивної мотивації учіння та побудова програми керування нею засобами тренінгу. Відповідно до мети дослідження були поставлені такі основні завдання: 1. Здійснити психологічну характеристику старшого шкільного віку, розкрити особливості мотиваційної сфери старшокласників. 2. Описати мотиваційні компоненти навчальної діяльності та визначити психолого-педагогічні умови формування пізнавальної мотивації старшокласників. 3. Провести емпіричне дослідження та здійснити інтерпретацію отриманих результатів. 4. Розробити корекційно-розвивальну програму формування позитивної мотивації учіння старшокласників.
Description: Щербина, Р. Р. Психологічні особливості формування позитивної мотивації до навчальної діяльності у старшому шкільному віці [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / Р. Р. Щербина ; наук.кер. Т.Д. Щербан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 87 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6970
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psychological_ features_ of_ the_ formation_ of_ positive_ motivation_ for_ learning_ in_ high_ school_ age_.pdfПсихологічні особливості формування позитивної мотивації до навчальної діяльності у старшому шкільному віці [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / Р. Р. Щербина ; наук.кер. Т.Д. Щербан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 87 с.692.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.