Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6965
Title: Психологічні особливості дослідження поведінково-оцінного компоненту рефлексії майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти
Authors: Митришин, Л.М.
Keywords: психологічні особливості
дослідження поведінково-оцінного компоненту рефлексії
майбутніх фахівці закладів дошкільної освіти
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Мета дослідження: теоретично проаналізувати та експериментально дослідити психологічні особливості розвитку та формування рефлексії у майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. Завдання дослідження: 1. Здійснити теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури щодо рефлексії майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти у психології. 2. Експериментально дослідити психологічні особливості розвитку рефлексії у майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти 3. Зробити аналіз та інтерпретацію отриманих результатів. 4. Розробити теоретичні рекомендації щодо розвитку рефлексії у процесі навчальної діяльності студентів.
Description: Митришин, Л. М. Психологічні особливості дослідження поведінково-оцінного компоненту рефлексії майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / Л. М. Митришин ; наук.кер. О.Ю. Воронова. – Мукачево : МДУ, 2019. – 78 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6965
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psychological_ features_ of_ the_ study_ of_ the_ behavioral_ and_ evaluative_ component_ of_ reflection_ of_ future_ specialists_ of_ preschool _education_ institutions_.pdfПсихологічні особливості дослідження поведінково-оцінного компоненту рефлексії майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / Л. М. Митришин ; наук.кер. О.Ю. Воронова. – Мукачево : МДУ, 2019. – 78 с.696.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.