Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6965
Titel: Психологічні особливості дослідження поведінково-оцінного компоненту рефлексії майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти
Autoren: Митришин, Л.М.
Stichwörter: психологічні особливості
дослідження поведінково-оцінного компоненту рефлексії
майбутніх фахівці закладів дошкільної освіти
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: Мета дослідження: теоретично проаналізувати та експериментально дослідити психологічні особливості розвитку та формування рефлексії у майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. Завдання дослідження: 1. Здійснити теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури щодо рефлексії майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти у психології. 2. Експериментально дослідити психологічні особливості розвитку рефлексії у майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти 3. Зробити аналіз та інтерпретацію отриманих результатів. 4. Розробити теоретичні рекомендації щодо розвитку рефлексії у процесі навчальної діяльності студентів.
Beschreibung: Митришин, Л. М. Психологічні особливості дослідження поведінково-оцінного компоненту рефлексії майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / Л. М. Митришин ; наук.кер. О.Ю. Воронова. – Мукачево : МДУ, 2019. – 78 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6965
Enthalten in den Sammlungen:Untitled

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Psychological_ features_ of_ the_ study_ of_ the_ behavioral_ and_ evaluative_ component_ of_ reflection_ of_ future_ specialists_ of_ preschool _education_ institutions_.pdfПсихологічні особливості дослідження поведінково-оцінного компоненту рефлексії майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / Л. М. Митришин ; наук.кер. О.Ю. Воронова. – Мукачево : МДУ, 2019. – 78 с.696.98 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.