Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6957
Title: Наукові підходи до формування професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва
Authors: Попович, Наталія Михайлівна
Keywords: науковий підхід
професійно-особистісний досвід
фахівець з музичного мистецтва
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: У статті обґрунтовано основні наукові підходи до формування професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва. Наголошено, що формування професійно-особистісного досвіду майбутнього педагога-музиканта в умовах особистiсно орієнтованого підходу потребує особливої системи оцінювання результативності навчання студентів, яка відображала б рівень сформованості в них рефлексивного ціннісного ставлення до освоєння музично-педагогічної діяльності і до себе як майбутнього професіонала, вироблення особистісного смислу засвоєних знань про науково обґрунтовані шляхи, засоби досягнення вершин педагогічної й виконавської майстерності, творчості, професіоналізму, визначення особистісного прагнення до самовдосконалення й збагачення свого професійно- творчого потенціалу. Доведено, що компетентнісний підхід є домінуючим у визначенні потенційних напрямів інноваційного розвитку системи неперервної професійної підготовки фахівця з музичного мистецтва.
Description: Попович Н. М. Наукові підходи до формування професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва / Н. М. Попович // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. – Мукачево, 2019. – Випуск 1(9). – С.100-103
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6957
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Scientific_approaches_to_the_formation_of_professional_and_personal_experience_of_a_specialist_in_the_art_of_music.pdfНаукові підходи до формування професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва804.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.