Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6955
Назва: Організаційно-педагогічні аспекти розвитку початкової школи в Європейських країнах
Автори: Товканець, Ганна Василівна
Лендел, Н. В.
Сенькович, Н. В.
Ключові слова: початкова освіта
європейські країни
тенденції розвитку
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто проблеми розвитку європейської початкової освіти на початку ХХІ століття. Наголошено на актуалізації ключових аспектів модернізації та нової дидактики початкових шкіл, в яких акцентується увага на головних напрямах і організаційних засадах діяльності початкових шкіл в європейських країнах. Зроблено висновок, що на початку ХХІ ст. європейська початкова школа постає перед проблемою балансу між традиціоналістською моделлю, яка орієнтована на стандартизацію курикулуму, контроль, інспекцію шкіл та ідеями дитиноцентристської філософії, що розглядається як особливо важлива в умовах багатокультурної Європи
Опис: Товканець, Г. В. Організаційно-педагогічні аспекти розвитку початкової школи в Європейських країнах / Г. Товканець, Н. Лендел, Н. Сенькович // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. – Мукачево, 2019. – Випуск 1(9). – С. 217-220
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6955
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Organizational_and_pedagogical_aspects_of_primary_school_development_in_European_countries.pdfОрганізаційно-педагогічні аспекти розвитку початкової школи в Європейських країнах744.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.