Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6955
Название: Організаційно-педагогічні аспекти розвитку початкової школи в Європейських країнах
Авторы: Товканець, Ганна Василівна
Лендел, Н. В.
Сенькович, Н. В.
Ключевые слова: початкова освіта
європейські країни
тенденції розвитку
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто проблеми розвитку європейської початкової освіти на початку ХХІ століття. Наголошено на актуалізації ключових аспектів модернізації та нової дидактики початкових шкіл, в яких акцентується увага на головних напрямах і організаційних засадах діяльності початкових шкіл в європейських країнах. Зроблено висновок, що на початку ХХІ ст. європейська початкова школа постає перед проблемою балансу між традиціоналістською моделлю, яка орієнтована на стандартизацію курикулуму, контроль, інспекцію шкіл та ідеями дитиноцентристської філософії, що розглядається як особливо важлива в умовах багатокультурної Європи
Описание: Товканець, Г. В. Організаційно-педагогічні аспекти розвитку початкової школи в Європейських країнах / Г. Товканець, Н. Лендел, Н. Сенькович // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. – Мукачево, 2019. – Випуск 1(9). – С. 217-220
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6955
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Organizational_and_pedagogical_aspects_of_primary_school_development_in_European_countries.pdfОрганізаційно-педагогічні аспекти розвитку початкової школи в Європейських країнах744.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.