Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6955
Title: | Організаційно-педагогічні аспекти розвитку початкової школи в Європейських країнах |
Authors: | Товканець, Ганна Василівна Лендел, Н. В. Сенькович, Н. В. |
Keywords: | початкова освіта європейські країни тенденції розвитку |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | МДУ |
Abstract: | В статті розглянуто проблеми розвитку європейської початкової освіти на початку ХХІ століття. Наголошено на актуалізації ключових аспектів модернізації та нової дидактики початкових шкіл, в яких акцентується увага на головних напрямах і організаційних засадах діяльності початкових шкіл в європейських країнах. Зроблено висновок, що на початку ХХІ ст. європейська початкова школа постає перед проблемою балансу між традиціоналістською моделлю, яка орієнтована на стандартизацію курикулуму, контроль, інспекцію шкіл та ідеями дитиноцентристської філософії, що розглядається як особливо важлива в умовах багатокультурної Європи |
Description: | Товканець, Г. В. Організаційно-педагогічні аспекти розвитку початкової школи в Європейських країнах / Г. Товканець, Н. Лендел, Н. Сенькович // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. – Мукачево, 2019. – Випуск 1(9). – С. 217-220 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6955 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Organizational_and_pedagogical_aspects_of_primary_school_development_in_European_countries.pdf | Організаційно-педагогічні аспекти розвитку початкової школи в Європейських країнах | 744.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.