Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6944
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВірліч, Ш.Е.-
dc.date.accessioned2020-06-26T12:52:49Z-
dc.date.available2020-06-26T12:52:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6944-
dc.descriptionВірліч Ш.Е. Особливості розвитку комунікативної компетентності студентів-психологів [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103 « Практична психологія» / Ш.Е. Вірліч ; наук.кер. С.Ю. Костю.- Мукачево : МДУ, 2020.- 56 с.en_US
dc.description.abstractМета дослідження полягає в теоретичному аналізі проблем комунікативної компетентності та емпіричному дослідженні особливостей розвитку комунікативної компетентності майбутніх психологів. Згідно з поставленою метою дослідження визначено завдання дослідження: 1) здійснити теоретичний аналіз проблеми професійної комунікації психологів; 2) охарактеризувати комунікативну компетентність як складову професійної комунікації та особливості її розвитку у процесі професійної підготовки майбутніх психологів; 3) емпірично дослідити особливості розвитку комунікативної компетентності майбутніх психологів під час професійної підготовки.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectкомунікативна компетентністьen_US
dc.subjectстуденти-психологиen_US
dc.subjectособливості розвиткуen_US
dc.titleОсобливості розвитку комунікативної компетентності студентів-психологівen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Features_ of_ development_ of_ communicative _competence_ of_ students-psychologists_.pdfОсобливості розвитку комунікативної компетентності студентів-психологів [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103 « Практична психологія» / Ш.Е. Вірліч ; наук.кер. С.Ю. Костю.- Мукачево : МДУ, 2020.- 56 с.1.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.