Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6919
Название: Психологічні умови розвитку самооцінки старшокласників
Авторы: Куруц, М.І.
Ключевые слова: психологічні умови
розвиток оцінки старшокласників
самооцінка
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): Мета дипломної роботи полягає у теоретичному розкритті та емпіричному дослідженні психологічних особливостей розвитку самооцінки старшокласників. Для досягнення поставленої мети визначені такі завдання: 1. Проаналізувати роль самооцінки в навчальній діяльності старшого школяра. 2. Розкрити умови розвитку самооцінки старшокласників. 3. Емпірично дослідити психологічні особливості розвитку самооцінки старшокласників.
Описание: Куруц, М. І. Психологічні умови розвитку самооцінки старшокласників [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / М. І. Куруц ; наук.кер. С.Й. Костю. – Мукачево : МДУ, 2019. – 69 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6919
Располагается в коллекциях:Untitled

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Psychological_ conditions_ for_ the_ development_ of_ self-esteem_ of_ high_ school _students_.pdfПсихологічні умови розвитку самооцінки старшокласників [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія"708.58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.