Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6899
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрохоренко, А. А.-
dc.date.accessioned2020-06-23T11:04:52Z-
dc.date.available2020-06-23T11:04:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6899-
dc.descriptionПрохоренко А. А. Психологічні моделі сімейного виховання та їх вплив на становлення особистості [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / А. А. Прохоренко ; наук.кер. М.О. Марценюк. – Мукачево : МДУ, 2019. – 74 с.en_US
dc.description.abstractОсновною метою нашої дипломної роботи було теоретичний розгляд та емпіричне дослідження психологічних моделей сімейного виховання та їх впливу на формування особистості. Відповідно до сформульованої мети були розроблені такі завдання дослідження: 1. Проаналізувати зміст проблеми в науковій літературі та обґрунтувати теоретичні аспекти різних психологічних моделей сімейного виховання. 2. Підібрати психодіагностичний інструментарій, дослідити і визначити взаємозв’язок моделей сімейного виховання дитини з особливостями формування її особистості. 3. Узагальнити практичний матеріал та розробити рекомендації для батьків молодших школярів щодо оптимізації стратегій сімейного виховання.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectпсихологічні моделіen_US
dc.subjectсімейне вихованняen_US
dc.subjectстановлення особистостіen_US
dc.titleПсихологічні моделі сімейного виховання та їх вплив на становлення особистостіen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psychological_ models_ of _family _upbringing_ and_ their _influence_ on_ the_ formation _of _personality.pdfПсихологічні моделі сімейного виховання та їх вплив на становлення особистості [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія"804.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.