Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6895
Title: | Психологічні особливості розвитку мотивації навчальної діяльності студентів коледжів у процесі фахової підготовки |
Authors: | Попович, А. М. |
Keywords: | педагогічна психологія мотивація навчальної діяльності студенти коледжів процес фахової підготовки педагогічне спрямування |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | МДУ |
Abstract: | Мета дипломної роботи полягає у теоретичному розкритті та емпіричному дослідженні психологічних особливостей розвитку мотивації навчальної діяльності студентів коледжів у процесі фахової підготовки. Для досягнення поставленої мети визначені такі завдання: 1. Здійснити теоретичний аналіз проблеми мотивації навчальної діяльності у педагогічній психології та розкрити особливості мотивації навчальної діяльності студентів коледжів педагогічного спрямування. 2. Охарактеризувати психологічні фактори мотивації навчальної діяльності студентів у процесі фахової підготовки. 3. Емпірично дослідити психологічні особливості розвитку мотивації навчальної діяльності студентів коледжів у процесі фахової підготовки. |
Description: | Попович А. М. Психологічні особливості розвитку мотивації навчальної діяльності студентів коледжів у процесі фахової підготовки [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / А. М. Попович ; наук.кер. М.С. Барчій. – Мукачево : МДУ, 2019. – 65 с. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6895 |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Psychological_ features_ of _the_ development _of _motivation_ of_ educational _activities_ of _college_ students_ in_ the _process_ of_ professional_ training.pdf | Психологічні особливості розвитку мотивації навчальної діяльності студентів коледжів у процесі фахової підготовки [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" | 717.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.