Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6895
Title: Психологічні особливості розвитку мотивації навчальної діяльності студентів коледжів у процесі фахової підготовки
Authors: Попович, А. М.
Keywords: педагогічна психологія
мотивація навчальної діяльності
студенти коледжів
процес фахової підготовки
педагогічне спрямування
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Мета дипломної роботи полягає у теоретичному розкритті та емпіричному дослідженні психологічних особливостей розвитку мотивації навчальної діяльності студентів коледжів у процесі фахової підготовки. Для досягнення поставленої мети визначені такі завдання: 1. Здійснити теоретичний аналіз проблеми мотивації навчальної діяльності у педагогічній психології та розкрити особливості мотивації навчальної діяльності студентів коледжів педагогічного спрямування. 2. Охарактеризувати психологічні фактори мотивації навчальної діяльності студентів у процесі фахової підготовки. 3. Емпірично дослідити психологічні особливості розвитку мотивації навчальної діяльності студентів коледжів у процесі фахової підготовки.
Description: Попович А. М. Психологічні особливості розвитку мотивації навчальної діяльності студентів коледжів у процесі фахової підготовки [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / А. М. Попович ; наук.кер. М.С. Барчій. – Мукачево : МДУ, 2019. – 65 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6895
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psychological_ features_ of _the_ development _of _motivation_ of_ educational _activities_ of _college_ students_ in_ the _process_ of_ professional_ training.pdfПсихологічні особливості розвитку мотивації навчальної діяльності студентів коледжів у процесі фахової підготовки [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія"717.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.