Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6891
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопович, Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-06-22T13:28:37Z-
dc.date.available2020-06-22T13:28:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6891-
dc.descriptionПопович Н.М. Swot-аналіз як сучасний інструмент дослідження маркетингової діяльності у сфері культури мистецтва / Н.М. Попович // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 травня 2020 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – С. 448-449en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectswot-аналізen_US
dc.subjectінструмент дослідження маркетингової діяльностіen_US
dc.subjectсфера культури мистецтваen_US
dc.titleSwot-аналіз як сучасний інструмент дослідження маркетингової діяльності у сфері культури мистецтваen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Swot-analysis_as_ a_ modern_tool_ for_ researching_ marketing_ activities_ in_ _field_ of_ art_ culture_.pdfSwot-аналіз як сучасний інструмент дослідження маркетингової діяльності у сфері культури мистецтва860.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.