Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6891
Назва: Swot-аналіз як сучасний інструмент дослідження маркетингової діяльності у сфері культури мистецтва
Автори: Попович, Наталія Михайлівна
Ключові слова: swot-аналіз
інструмент дослідження маркетингової діяльності
сфера культури мистецтва
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Попович Н.М. Swot-аналіз як сучасний інструмент дослідження маркетингової діяльності у сфері культури мистецтва / Н.М. Попович // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 травня 2020 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – С. 448-449
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6891
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Swot-analysis_as_ a_ modern_tool_ for_ researching_ marketing_ activities_ in_ _field_ of_ art_ culture_.pdfSwot-аналіз як сучасний інструмент дослідження маркетингової діяльності у сфері культури мистецтва860.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.