Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6891
Название: Swot-аналіз як сучасний інструмент дослідження маркетингової діяльності у сфері культури мистецтва
Авторы: Попович, Наталія Михайлівна
Ключевые слова: swot-аналіз
інструмент дослідження маркетингової діяльності
сфера культури мистецтва
Дата публикации: 2020
Издательство: МДУ
Описание: Попович Н.М. Swot-аналіз як сучасний інструмент дослідження маркетингової діяльності у сфері культури мистецтва / Н.М. Попович // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 травня 2020 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – С. 448-449
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6891
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Swot-analysis_as_ a_ modern_tool_ for_ researching_ marketing_ activities_ in_ _field_ of_ art_ culture_.pdfSwot-аналіз як сучасний інструмент дослідження маркетингової діяльності у сфері культури мистецтва860.65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.