Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6870
Назва: Психологічні аспекти шкільного булінгу
Автори: Карпинець, В. О.
Ключові слова: шкільний булінг
прояви шкільного булінгу
формування колективу
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження: теоретично обґрунтувати те емпірично дослідити психологічні аспекти шкільного булінгу. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати теоретичні засади булінгу у сучасній психологічній літературі; 2. Розкрити психологічні аспекти булінгу серед дітей молодшого шкільного віку; 3. Емпірично дослідити особливості прояву шкільного булінгу серед учнів початкових класів.
Опис: Карпинець В. О. Психологічні аспекти шкільного булінгу [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / В. О. Карпинець ; наук.кер. О.Б. Орос. – Мукачево : МДУ, 2019. – 55 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6870
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psychological _aspects_ of _school_ bullying.pdfПсихологічні аспекти шкільного булінгу [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія"692.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.